Chill-onsdag

Idag hade vi np i fysik, det gick hyfsat tror jag. Efter skolan drog jag, Henny, Filippa, Bille och Ellen och åt crêpe på surprice! :D Suuupergott. Sen gick vi på stan ett tag också. :) Verkligen skönt att chilla runt med tjejkompisarna efter skolan, det gör verkligen en tråkig onsdag såå mycket bättre!

Ikväll sänds det sista avsnittet nånsin av Andra Avenyn, jag tycker det är så himla sorgligt! Jag har följt den serien i typ två år, det har verkligen varit en av veckans höjdpunkter. Det är verkligen tråkigt att det försvinner. Men men, jag får väl hitta något annat att titta på, det går ju mycket på tv nuförtiden!

Bbye :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Vi slutade direkt efter provet ^^ Kändes jättekonstigt på kvällen, hade hunnit med så mycket att det kändes som om det vore helg

2010-05-06 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0