Sommaar

Idag var det typ 25 grader ute, sjukt skönt! Så härligt att kunna gå runt i shorts och linne utan att frysa :) Jag älskar verkligen sveriges klimat, på sommaren så kan det bli upp mot 30 grader om det är riktigt varmt, och på vintern är det ändå snö och kallt! Ja skulle aldrig orka bo någonstans där det kan bli typ 40 grader varje dag, 25 räcker gott och väl för mig! :)

Idag var vår sista skoldag, i hela nian, på hela högstadiet och hela grundskolan. I klassen har vi sagt massa sådant hela veckan, typ "detta är vårt sista hål!" eller "detta är vår sista gympalektion!" och det varje gång känns det sorgligt. Nu kommer jag aldrig ha en lektion på borgis mer, vilket i och för sig är ganska skönt, men det känns ändå väldigt konstigt. Har bara slutsats/sammanfattning kvar på mitt so-arbete, så är jag helt klar med mitt skolarbete också!

Planer inför helgen och veckan: 
Lördag: stan med henny, nicole och felicias sweet sixteen-fest på kvällen :)
Söndag: Slappa (tror jag?)
Måndag: Fotbollsturnering (ska TYVÄRR inte vara med och spela) ;)
Tisdag: Klasskampen, vi ska vara utklädda till terrorister...
Onsdag: Städa på skolan och se sommarshowen, avlutningslunch med lärare, sen ska vi åka någonstans hela klassen och kanske tälta.
Torsdag: Klassens dag, precis som det låter så ska vi i klassen ha kul tillsammans en sista gång innan vi slutar...
Fredag: AVSLUTNING!


Kommentarer
Postat av: Filippa

avslutningslunchen på onsdagen också :P

2010-06-03 @ 23:26:33
URL: http://siluetts.blogg.se/
Postat av: Maria

just ja :)

2010-06-04 @ 17:51:05
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0