Nu är jag hemma!

Kom hem i förrgår kväll, har haft det superbra på lägret. Hade inte så höga förväntningar men det var mycket roligare än jag trodde det skulle bli. Har lärt känna nya personer och så har jag lärt mig mycket om gud, livet mm. Och det är faktiskt inte bara på lektionerna jag har lärt mig saker, i och med att man träffar nya människor (och kanske ännu mer när de är födda ett annat år än de man oftast umgås med) så lär man sig saker om hur man ska vara mot varandra. Alla på lägret har varit väldigt trevliga och roliga. På söndag är konfirmationen, det ska bli väldigt spännande. Sen ska vi äta lunch med släkten som kommer, fast eftersom det är mitt i semestern för de flesta så kommer inte så många, ingen av mina 15 kusiner till exempel, vilket är tråkigt. Men det blir nog bra ändå!

Idag ska jag träffa Jonna och Julia, vi ska går på konfirmation tillsammans. Det blir nog stan och sen sleepover hos mig :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0