Oj!

Haha jag har ju faktiskt ett antal bloggläsare! Inte så konstigt kanske med tanke på att min blogg är så oerhört intressant och läsvärd.
...
Iallfall, har sett att flera bloggar lagt upp en lista över saker att skriva om, vet inte om jag också skulle börja med den? Har ju aldrig nåt att skriva om, dock vill jag inte bli för privat här på bloggen (speciellt eftersom nästan hela Sverige läser den). Vad tycker ni?
Det här vackra flingpaketet har jag suttit och tagit kort på idag, har äntligen börjat läsa igenom handboken till kameran. Testat lite olika funktioner, snart kommer jag vara ett riktigt proffs!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh! tack så mycket :D

2010-12-19 @ 11:47:50
URL: http://missjohannaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0