Lucia!

En dag sent dock...
Kom faktiskt upp ur sängen tillslut i måndags, fast jag höll på att missa bussen haha! Fick för mig av någon anledning att jag brukar gå tio över istället för fem över. Fick två minuter på mig att springa till stenkulla (tar tio minuter att gå dit). Som tur var var den sen :) Så går det när man inte sover tillräckligt...
Iallafall, luciatåget på morgonen gick bra, fast mina omusikaliska klasskompisar fattade inte varför man vad tvungen att ta en ton innan man började sjunga, de tyckte det var knäppt haha. De är så söta. På kvällen kollade jag, Filippa, Henny och Lovisa på esteternas luciatåg, det var superfint! Speciellt "ooh helga natt", då fick jag rysningar :)
Ikväll ska mamma ha fest här hemma, kommer typ 25 skolsköterskor(hjälp!). Kanske våldgästar någon kompis istället för att gå runt och mingla här hemma eller hjälpa till med julverkstaden(?).
Har äntligen bokat klipptid, ett halvår sen jag klippte mig tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0