Årsresumé!

Gör som Kissie och tittar tillbaka på året i bilder :)
Januari: Mer snö än vi haft på årtionden, och jag var glad över min nya laptop(webcam) som jag fått i julklapp!
Februari: Duved/Åre med Mamma!
Mars: Påsk, annars träna för fullt inför musikalen! Men en och annan filmkväll hann vi ändå med :)
April: Musikalen som blev ett minne för livet! Valborg hos Linnea och Lovisa glömmer man heller inte så lätt när massa galningar badade!
Maj: Den oförglömliga Polenresan med runtvandring i Krakow, Auschwitz-besök och dygning!
Juni: Dags att ta farväl av 9f! Sommarlovet började, med bland annat midsommar på muskö!
Juli: Konfirmationsläger på Gotland, och själva konfirmatioen såklart! Sen var det grymt att träffa tjejerna igen, dygna och gå på nattpromenad!
Augusti: Många trevliga utflykter med vännerna, bland andra Muskö med bästa Klara och grillning vid stendörren med Henny, Linnea och Lovisa! Sen var det dags för gymnasiet och det började med en resa till Ramsvik med alla nya, sköna skolkamrater!
September: Skolan var i full gång och läxor varvades med facebook på eftermiddagarna!
Oktober: Min älskade farmor gick bort och lämnade stor sorg efter sig, men många fina minnen <3
November: Jag fick min efterlängtade systemkamera! Och det var ju i november som den första snön föll (och aldrig slutade...)
December! Idolresan med skolan, och såklart Juafton!

Om ett dygn är det 2011 och jag kan bara hoppas att nästa år blir lika bra som detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0