6 dagar kvar!

Julafton om mindre än en vecka! :D Längtar, fast jag har fortfarande ett par julklappar att köpa.

Igårkväll var så jäkla roligt, började med att träffa Filippa, Henny, Lovisa, Linnea, Mickan och killarna hemma hos Filippa och sen drog vi till slakthuset där Svenska björnstammen precis skulle börja spela. De var helt okej, inte riktigt min musiksmak. Träffade Klara och massa enskilda-barn också :) Daniel Adams Ray började typ halv elva, han var såå bra! Tog såklart kort med honom efteråt också ;)
Sov nästan tolv timmar inatt, grymt skönt, sover alldeles för lite annars. Nu sitter jag och kollar lite inaktivt på Robinson samtidigt som jag bloggar och facebookar lite, äkta datanörd har ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0