2010 är snart slut...

Lista snodd från Josefine!

Hur har året 2010 varit för dig? Händelserikt och underbart
Bättre än förra året? Absolut
Har du träffat några nya vänner? Ja!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Alla resor, börja gymnasiet mm
Har du flyttat under år 2010? Nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? Flera!


KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? Speciell
Har du varit kär? Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej!
Har någon i din släkt avlidit? Farmor <3
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Absolut inte
Har du varit i slagsmål? Definera slagsmål haha men nej

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? Ja
Har du skämt ut dig? Det gör jag dagligen haha
Har du ljugit för en vän? Försöker att aldrig ljuga för mina vänner, men vita lögner, såklart
Har du varit ute en hel natt? Nej det tror jag inte...
Har du blivit tagen av polisen? Haha nej
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Ja, eller samma soffa iallafall!

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? NEG
Har någon varit elak mot dig i skolan? Ja men inget allvarligt, sånt får nog alla stå ut med
Hatar du någon i din skola? Nej, det kan jag inte säga
Har du haft alla rätt på ett prov? Ja :D
Har du förlorat en vän? Kanske, hoppas inte...
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja, flera!
Har du gått bakom ryggen på en vän? Inte med mening eller för att såra någon
Har du ljugit för en bästavän? Som sagt, ljuger inte för mina vänner
Har du många killkompisar? Nej, bara några men behöver inte fler

FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre? Nä, varför skulle jag?
Skulle du vilja väga mer? Faktiskt
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Har ingen, men det beror alltid på
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nepp
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej haha

TIO KAN:
Kan du röra på öronen? Nej :(
Kan du slicka dig på näsan? Nej...
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja!
Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, det klarar jag faktiskt!
Kan du vara på fest utan att dricka? Absolut
Kan dina vänner lita på dig? Ja, det kan de
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Haha ja

FEMTON HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det har nog alla gjort, men jag gillar det inte
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Japp
Har du varit full den här månaden? Nope
Har dina föräldrar ljugit för dig? Tror inte det, inte om något viktigt iallafall
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej då, de får en att tänka efter :)
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nepp
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Nej, känner inte så många 19-åringar hehe
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Klart man har funderat över rökning men jag skulle aldrig vilja göra det
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej, helt ärlig!

NITTON VEM:
Vem är din bästa vän? Klara
Vem älskar du? Min familj, mina vänner
Vem vill du bli full med? Ingen för tillfället :)
Vem är den bästa artisten? Rihanna är grym, men det finns hur många som helst
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vem har du haft en liten crush i? Haha, jag har några för celebrity-crushes (A)
Vem är snyggast i världen? Omöjligt haha
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Mamma :)
Vem är snällast i världen? Men omöjliga frågor!
Vem vill du prata med? Nån kompis kanske :)
Vem sov du med senast? Andrietta, Bea och Mathilda
Vem såg du full senast? ...
Vem vet allt om dig? Mamma och mina kompisar antaligen, man skulle nog kunna hitta en del där!
Vem kysste du senast? Min senaste pojkvän
Vem kramade du senast? Klara :)
Vem kan berätta allt för dig? Jaa jag är ju inte den som skvallrar, men alla skulle väl inte berätta sitt innersta för mig haha... Mina vänner kan alltid prata med mig.
Vem kan du berätta allt för? Mina närmaste

ANNAT:
Vad blir ditt namn baklänges? Airam, riktigt snyggt!
Har du gjort en snöängel i år? Nej :(
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Har nog inte legat på sjukhus sen jag föddes...
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja, faktiskt
Har du någon gång testat karate? Haha nej men det skulle vara riktigt kul!
Första sporten du gick på? Typ dans-gympa? Eller okej, fotboll
Minimorötter eller pommes frites? Beror på :)
Vad längtar du mest till just nu? NYÅR!
Hur gammal har du tänkt bli? Har inte tänkt så mycket på det...
Har du haft vattkoppor? Ja
Vad drömde du inatt? Att jag var en fisk bland annat...
Vad åt du senast? Mackor med medwurst!
Vad är du mest rädd för i hela världen? Känns inte som att man ska säga det, men jag gillar inte tanken av djupa hav och typ jättebläckfiskar...
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ofta
Vad har du för färg på ditt påslakan? Vitt med lite ljusblått, rött och annat!
Bikini eller baddräkt? Bikini!
Snyggaste läraren? Haha det säger jag inte här!
Är du mörkrädd? Ja, utomhus
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Ja, det är lite av en vana
Riktig gran eller plastgran? Riktig såklart :)
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt
Godaste drickan till frukosten? Oboy!
Har du spelat tjej i en teater? Japp
Duscha eller bada? Duscha, har inget badkar :(
Har du gråtit i skolan nån gång? Ja, på högstadiet
Hur tar du dig till jobbet? Är arbetslös, lever på barnbidrag...
Vilken färg har din jacka? Svart
Använder du långkallingar? Nepp
Är du höjdrädd? Ja, lite tror jag
Vilket land vill du åka till? USA!
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Klipp från när bygglovs-Willy var med i fångarna på fortet, haha han är för skön!
Vad ska du göra NU? Svara på den här frågan
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ibland
Har du sett din bästa vän gråta? Minns inte?
Vilka vitaminer åt du när du va liten? Inga vad jag minns
Har du fått någon komplimang idag? Nej :'( Kan bero på att jag suttit vid datan hela dagen
Har du varit med i en rättegång? Nej
Är du polare med grannarna? Ja, hunden! 
Vilka språk talar din mamma? Svenska, engelska och franska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Öronen, fast det failade tyvärr
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Minns inte?
Har du däckat/spytt för att du druckit? Nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej det låter taskigt!
Suger det här? Nä, då hade jag nog lagt av för längesen
Har du varit på stranden? Ja, ett antal gånger faktiskt
Har du haft en stalker? Jaa haha!
Minns du din/dina musiklärares namn? Ja :)
Hur bra är din syn? Suverän! När jag har linser
Har du varit på ett party? Ofc!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Jaa, om det var ofarligt skulle det vara riktigt häftigt!
Har du varit utomlands? Jaa
Var är dina syskon just nu? På sitt rum tror jag, har inte så bra koll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0