Om en vecka...

...är jag på västkusten med min nya klass, känner i stort sett ingen. Visst är det en kul grej att åka iväg andra dagen och lära känna varandra, men jag hoppas verkligen att det blir kul och att man träffar många roliga personer. Men också att jag får träffa de jag faktiskt känner, annars blir det jobbigt! Om jag inte hade varit på konfirmationsläger på gotland hade jag varit dubbelt så nervös, men eftersom jag klarade av det så borde det här inte bli så läskigt :)

Jag börjar alltid tänka massa om kvällarna, på allt möjligt. Så antagligen kommer de flesta filosoferings-inläggen komma sent på dygnet hehe :)

Nej nu ska jag börja vända tillbaka dygnet! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0