Karnevalen!

Igår var jag och Klara på sista dagen av nyköpings festdagar, kollade på ett band som heter Gold, de var riktigt bra tycker jag! Det småregnade typ hela dagen vilket inte var så roligt. Det var mycket folk med paraplyer man fick trängas med! Så efter bandet gick vi hem till Klaras farmor och farfar där det bjöds på bullar och mjölk, mysigt det låter va? ^^ Gick ut lite och gick runt på stan men det hände inte så mycket där så vi gick tillbaka och chillade framför tv:n ett tag. Senare på kvällen drog vi ut på stan i väntan på Martin Stenmarck som skulle spela klockan 22. Vi mötte upp Erika, och lite senare Lovisa och Linnea. Martin Stenmarck var grym, har inte varit hans största fan direkt men han är väldigt bra måste jag säga. Efteråt drog vi runt ett tag med en lite småkonstigt gäng, sen kom Viktor ner till stan och hängde ett tag, innan vi åkte hem till mig. Gissa vem som somnade framför tv:n?

Vill bara säga att jag är så glad för mina vänner som finns för att lysa upp min vardag. Ni vet vilka ni är! <3

Vaknade för, ja, en halvtimme ungefär. Tidigt imorse (för en halvtimme sen) bestämde jag att denna dag ska bli en slappdag. Har inte haft det sen andra veckan av sommarlovet det är sjukt ovanligt! Alla andra sommarlov har halva sommarlovet bestått av chill-dagar. Jag föredrar ju såklart att vara med mina vänner men ibland behöver man bara vara. Det kanske är därför sommarlovet har gått så snabbt, för att jag har haft så roligt? Så måste det vara :)

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Filippa

lys, min sol, lys!

2010-08-08 @ 19:36:04
URL: http://siluetts.blogg.se/
Postat av: Maria (Svar)

Sötnos :)<3

2010-08-08 @ 23:20:01
URL: http://mariawilma.blogg.se/
Postat av: Klara

Haha vadå halvkonstigt ;P

2010-08-10 @ 00:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0