Hemma!

Gud vad läskigt, precis när jag skrev "hemma" så sa de det på tv:n! Visst är sånt läskigt när det händer? Har hänt mig massa såna konstiga saker på senaste tiden känns det som :P

Jaja, nu sitter jag i soffan framför tv:n med filt och laptop och dricker mjölk, det är en av de bästa sakerna jag vet måste jag säga :) Kom nyss hem från Henny, var där en liten stund efter jag kommit hem från Viktor och ätit. Vi bor fem minuter ifrån varandra så det är chill att bara kunna gå över en liten stund och sitta i hennes rum och snacka :)

Förresten så är det kul att många av mina kompisar har skaffat bloggar, kul att läsa om vad de har för sig! :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha du har alltid älskat mjölk, om det var det du menade. När du var liten så brukade du dricka dig mätt på mjölk, minns du det? Såå kul, du fick verkigen inte dricka mer än ett glas, annars var det kört.

2010-08-11 @ 00:08:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0