Dn galan!

Det händer en del i mitt liv nu, tyvärr vill jag inte dela med mig av allt på bloggen. Men strunt i det, jag hoppas att det löser sig även om det känns jobbigt nu.

Igår var jag och Viktor på Dn galan! Vi åkte till stockholm på förmiddagen och gick runt lite i sthlm innan, det blev inhaldlat en sportbh och en mysig stickad tröja från Monki. Vi såg Kalle Moreus på stan, men han var långt ifrån den coolaste kändisen vi fick syn på! Det var jättefint väder hela dagen och det var väldigt varmt. Vi satt på den soliga sidan på stockholms stadion, det var jättevarmt men det var jättebra platser, tredje raden nedifrån och precis där de sprang förbi när de hade sprungit ett lopp, alltså efter mål-svängen. Det började med att vi såg hon Marie tror jag hon heter, hon var typ programledare för sportspegeln kommer jag ihåg haha. Sedan såg vi, långt bort, Usain Bolt komma gående i sin gråa munktröja med luvan uppdragen. Sedan såg vi ingen mindre än Alice Cooper! som hälsade på innan det drog igång och som sedan åkte ett varv i stadon i sin vita limousin innan han stack. Vi fick såklart de Christian Ohlsson, Carolina Klüft, Emma Gren mm. Men de coolaste var nog ändå Tyson Gay och Usain Bolt. Vi satt ju typ 5 meter ifrån dem när Tyson Gay precis vunnit loppet. Det var riktigt coolt! Hela dagen var jätterolig och det var en häftig upplevelse att vara där.






Filmade loppet, min kamera är dålig men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0