Sunday :)

Idag har jag varit på konfaträff. Det var roligt, vi hade gudstjänst, lekte lite lekar och gjorde gipsmasker.

Jag går på gotlandskonfirmation så vi har träffar en söndag i månaden och i juli åker hela gruppen till Gotland i ca två veckor. Det ser jag verkligen fram emot, har aldrig varit på läger förut. Det kommer nog bli jätteroligt, att lära känna nya personer och så! Fast vi kommer varken få ha med oss mobil eller dator, och ingen tv blir det heller, hjälp hur ska det gå?

Nej nu måste jag verkligen plugga kemi, 13 sidor är i och för sig inte så mycket men jag har inte läst mycket alls. Det känns dock lite jobbigt att det är typ 50% chans att vi har förhör... Så har vi nationella prov i fysik snart också. Gosh!

Ha det bra <3


Häärligt väder idag!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Tror ni kommer kolla å lite filmer på storbild,

hehe, vi kollade på bl a. Ice Age 1 & 2, Bolt & på andra sidan häcken ^^

2010-04-26 @ 19:29:21
URL: http://siluetts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0