Sunday

Sov hos Klara inatt. Igår drog vi ner på stan, jag köpte ett linne och så köpte vi godis och hyrde film, Bröllopsduellen. :) Träffade Natalie sen drog vi till AK, fast där var det stängt så vi drog hem till Klara och myste med film och godis.
Idag hade vi lite tråkigt så vi bara lallade runt lite. Det var Cheerleader-SM på Rosvalla men det kostade 125 spänn så vi drog ner till stan lite, sen började det regna så då fick jag skjuts hem :) Nu låter det från grannhuset, tror att dom har börjat riva nu...
Förresten så var jag oense med Klara och Natalie om en grej, visst heter det Bitchslap och inte Bitchclap? x)
Jaja, puss på er! :)<3

Den här låten har jag haft på hjärnan hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Klara

det heter väl bitchslap, men alla andra utom du säger bitchclap xP älska låten btw :)

2009-05-25 @ 19:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0