Klarahelg

Sitter hos Klara just nu hon sitter och kollar på desperate housewifes tror jag.
Var på stan förut, köpte äntligen en bikini som jag har velat köpa länge. Köpte också foundation, svampgrej till den och en liten hårspray :) Hade inte råd med alla sakerna egentligen, har typ inga pengar... Men jag fick lite extra av mamma, tack :)
Och nu är min cykel trasig! x) Drog hem till mig och bestämde oss för att vi skulle ut och springa , och så skulle vi hem till Klara för hon hade inga skor. Och så fick hon för sig att hon skulle cykla till andra sidan vägen när jag var precis bakom och fick in sin fot i mitt hjul, ajaj. Aja, så nu ska den lagas. Men det gör inget :) <3 (Vad jobbigt det är att skriva <3 här, hennes < sitter inte där mitt gör :P)

Jaja, hoppas alla har haft en bra helg. Imorron är det såklart skola igen, väldigt tråkigt tycker jag. Men så känns det ju alltid på söndagen, det blir roligare när man kommer dit och dessutom så går veckorna snabbt. Snart slutar vi!

Bye z3 (Gaah!) <3

(Tycks om min header förresten? Inte så jättefin kanske, någon som är bra på sådant?)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Joo jag tycker att din header är snygg :)

2009-05-03 @ 21:08:40
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0