Dags att ta tag i saker och ting

Jag har blivit alldeles för lat. Det har säkert med skolan att göra, när man är ledig orkar man inte göra saker. Men jag gör typ aldrig något roligt! Dagarna kommer och går, alla är likadana. Måste börja leva någon gång och göra saker. Jag har sagt i flera år att jag vill börja på dans, men det har aldrig blivit av. Hoppas det kan bli en ändring. Sommaren är snart här och jag ska försöka ha så roligt som möjligt varje dag. Så klart ska jag ju vila också, men jag ska inte kasta bort hela sommarlovet som jag ofta brukar. Jag vill träffa mina vänner, det har jag gjort alldeles för lite. Vem vet, de kanske försvinner annars. Jag vill gå på konserter, åka till olika ställen osv. Har varit rädd för att resa men det känns som att det är dags att det är dags att börja pröva nya saker. :)

Sommaren 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0