Två dagar kvar

Gud alltså, jag har fortfarande inte fattat att vi slutar om två dagar och att vi inte kommer att gå i skolan på tio veckor efter det! Jag kommer typ att gråta på fredag, även fast jag vet att jag kommer att få se alla igen.
Dåligt väder ska det ju bli, trist. Men jag kommer nog ändå ha en jättebra fredag. Först lite avslutning, sjunga i aulan och få betyg (shit!) och så. Sedan blir det linköping och träffa släkten och min kusin Natalie som tar studenten! Och på kvällen blir det disco med tjejerna <3. Längtar verkligen!

Nu är nog ugnen varm, ska käka värmpizza ikväll för mamma är på fest och Jonas är typ inte hemma. Ensam hemma alltså, vad ska man då hitta på?

Hade ;D

Kommentarer
Postat av: Klara

Disco!!! :D:D <3

Du får kolla på Grey's anatomy ikväll :)

2009-06-10 @ 19:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0