HUUUNGRIG!

Jag är så hemskt hungrig just nu! Tro det eller ej, men jag har suttit kvar och haft extra syslöjd fram till HALV SJU och vi slutade kvart över tre. Har inte ätit någonting sedan typ klockan tolv! :O Fast nu har jag tagit en macka och en tomat, väntar på soppa och pannkaka. <3<3 Och det första man möts av när man går in på blogg.se är en JORDGUBBSTÅRTA, jag dör vad gott!

Jag hann iallafall bli klar med mina limegröna shorts innan sommaren! Får se om jag lägger in en bild på dem snart. ;)
Bbye <3333333

Kommentarer
Postat av: Klara

Var ni kvar i skolan till halv SJU? :O

2009-06-05 @ 17:19:17
Postat av: Maria

ja xD

2009-06-05 @ 17:25:01
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0