9/6

Igår åkte jag, mamma och Jonas till Norrköping och shoppade lite (mest Jonas). Jag köpte min efterlängtade klänning på Cubus och en till tröja därifrån, samt ett linne från H&M. Synd att Cubus inte finns i Nyköping, det finns så mycket fint där.
Idag så har vi haft utvärdering hela dagen typ, och så har vi börjar se Twilight, ska se ut den imorgon. :) Den verkar ganska bra faktiskt, fast inte så bra som alla säger att den är.

SNAAAAAAAAAAAART ÄR DET SOMMAR! Jag längtar så himla mycket, men börjar inse hur mycket jag kommer att sakna klassen. Tur att det är ett år kvar efter sommaren!

<3

Kommentarer
Postat av: Klara

Cubus ska ju komma till cityarkaden :) stod i sn

2009-06-10 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0