Minnen

Hittade gamla bilder igår kväll, från när vi var små. Jag vet inte varför, men jag bara älskar att se på gamla foton och filmer. Man påminns om hur det var då. Vi har flera gamla vhs-filmer, med mig och Jonas, mamma och pappa. Fast pappa stod mest bakom kameran, vilket är tråkigt nu. Men han finns med på en del bilder också. Det känns så längesen när man tittar på alla bilder, jag var mycket mindre då än jag trodde. Men det är bra med foton, så man inte glömmer allt.
Man känner att man skulle kunna dissa dagens teknik, för den är egentligen väldigt onödig. Själv föredrar jag nästan gamla sprakiga vhs-filmer. Fast det beror ju på vad man ser.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag funderar på att göra ett riktigt fotoalbum, skriva ut alla fina bilder så att jag kan visa de i framtiden :P

2009-07-06 @ 20:28:32
Postat av: Svar till: Klara

Hehe okej :)

2009-07-06 @ 21:12:43
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0