Funderingar om sommarlovet

Oj vad jag är duktig. Jag somnade i soffan igår, vaknade när klockan var 03.43 (bra minne eller vad?) och gick och lade mig. Idag vaknade jag klockan kvart över tolv eller något och halvsov till typ halv ett. Det är bara på sommarlovet det kan bli så!
Nu har halva sommarlovet gått. Jag tänker alltid så (typ: nu har en fjärdedel av sommarlovet gått, en tredjedel...). Jag har lite svårt för att bara tänka på idag och njuta av sommarlovet. När jag börjar skolan kommer jag nog att ångra att jag inte njöt av sommaren, då jag inte hade några läxor överhuvud taget. För just nu är jag fri! Njut av ledigheten!
(Fast, det skulle inte skada med lite bättre väder.)


Kommentarer
Postat av: lina

fin bild!!

2009-07-23 @ 19:11:38
URL: http://linasess.blogspot.com
Postat av: Flippsi

Men maria,

kan du inte släppa matten XP

saknar dig gumman <3

2009-07-24 @ 17:24:51
URL: http://trekaktustaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0