Dans

Ikväll blir det en sen blogg :) Idag var jag på stan och fixade lite grejer, och sedan drog jag och Natalie till parken med de gula klumparna (den har ett namn men det minns jag inte så ni får nöja er med min fina beskrivning) där det är dans/träning varje tisdagkväll :) Det var mysigt, haha vi stog längst fram så det var lite läskigt. Men annars var det kul!
Planer för imorgon: Stan vid lunchtid (för mig, det är nog eftermiddag egentligen) för att göra en synundersökning. På kvällen har jag inte riktigt bestämt men jag är ganska säker på att jag ska till hamnen och kolla in bruchans band som spelar då, moahaha! Hoppas att de är bra.

C u later äligejter


Ps. Tänkte bara säga att så om ni vill läsa mode/sminktips och sånt är det bäst att ni läser en annan blogg hehe, för jag följer inte mode överdrivet mycket. Det kan däremot bli lite "dagens outfit" eller liknande då och då :)
(Så är det nu iallafall, jag kanske ändrar mig vem vet?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0