Oj ett blogginlägg!

Ser att det faktiskt finns några stycken som fortfarande besöker min blogg, knasiga ni är! Men jag kanske skriver lite här då och då, när jag har lust/tid.
Just nu så är det enda jag vill att slappa dagen lång, är jättetrött efter julen verkligen! Så skönt att kunna ligga i soffan och titta på tv till klockan ett om man vill det. Imorgon kanske det blir lite skidåkning. Jag ääälskar verkligen snön, så härligt med ett riktigt vitt jullov för en gångs skull! Det ska man verkligen ta vara på.

Nyår på torsdag, ingen aning om vad jag ska göra. Men något hittar jag väl på.
Känns på något sätt lite konstigt att det är 2010 redan. Men jag hoppas att det blir ett bra år, och jag känner på mig att det kommer bli det.

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara kul! :) Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Filippa

Var ska du åka skidor? :P

hoppas du har det gött! <3

2010-01-01 @ 17:27:09
URL: http://spidermonkie.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jaa det blir nog jättekul i Norge! Absolut, det var länge sedan vi sågs ju. Skulle inte ni komma hit någon gång efter nyår, eller blev det ändrade planer? <3

2010-01-13 @ 22:28:06
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag och Fredrik var på BodaBorg i Oxelösund idag. Om jag hade tänkt på det tidigare så kanske du och en kompis hade viljat följa med. Tänkte på det imorse men det var väl lite sent att fråga då. Hehe..

2010-01-16 @ 22:56:43
Postat av: Natalie

Joo det gick bra, vi kunde inte göra alla banor eftersom vi bara var två personer. Har du varit där någon gång eller? :)

2010-01-18 @ 00:02:56
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0