Men gud...

Det är inte förrän idag som jag insett hur mycket IRRITERANDE kissie-härmare till fjortisar som har bloggar! Förlåt för mitt utbrott men jag stör mig på dem x) Den mest irriterande tycker jag är amandavardet.blogg.se och hennes videobloggar. Jag vet att det är såhär hon blir känd (personer som länkar till hennes blogg) men asså seriöst, kolla in den! Och kissies.se om ni inte varit inne där. Asså kissie är ibland lite kul men många är bara jobbiga.
Varför finns det så många såna bloggar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon amanda är ju så himla patetisk! man fattar ju själv att hon gör till sig för att blikänd , men det är ju inget bra sätt? för då får man ju bara dåliga kommentarer och massa, haha :p

2009-08-31 @ 12:23:09
URL: http://mestjosefines.blogg.se/
Postat av: Svar till: Josefine

Jag vet, palla vara hatad bara för att vara känd lxm? :P

2009-09-01 @ 17:23:34
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0