Herregud

...vad mycket det är nu de sista veckorna! Konserter och musikaler hit och dit, sista skolarbetet och massa annat. Om jag inte hade min kalender hade jag inte överlevt! Sitter just nu och mumsar på kladdkaka som blev över sen igår. Ska snart åka iväg och spela, innan dess ska jag plugga och hoppas på att Andrietta kan komma hit så vi kan öva lite till konserten på måndag. Har vart en chill dag idag, just ja grattis till Maria Wilma som har namnsdag idag! Faktiskt en person som kom ihåg det, om du läser det här, du är cool du! Iallafall, muntligt i franska på morgonen, gick väl hyfsat. Åt på vårt älskade lunchställe chili nam nam på lunchen <3 Såå värt, både billigt och gott! Närmare skolan än matsalen dessutom :)

Slänger in lite bilder från söndagens grillning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0