För det är fredag, fredag...

Blev ett smått deppigt inlägg igår men skönt att skriva av dig ibland! Idag har varit chill, repade avslutningslåt på musiken och det kommer bli maffigt :D Gick på stan med Filippa en stund efter skolan, mycket trevligt! Blev inte så länge dock vilket faktiskt var ganska skönt för jag känner mig helt slut.

Och ni vet hur det är när man är trött, man vill anstränga sig så lite som möjligt så man försöker göra fler saker samtidigt för att spara energi? Det är verkligen typiskt mig och så var det när jag kom hem förut och skulle bära in mellanmål till datorn. Av någon konstig anledning tappade jag tallriken med mackor på golvet, den gick i tusen bitar och så spillde jag oboy på golvet... Då ångrar man att man inte hade lagt ner liite mer energi på en sån enkel grej för det var inte kul att sopa och torka upp golvet när man är trött och hungrig!

Imorgon ska jag dra till stan runt halv tolv, möta upp några UMR:are och gå runt på stan för att visa dagens viktigaste budskap. Kom dit om ni vill veta vad det är! På kvällen blir det feeeest och det ska bli grymt :D

Trevlig helg mina söta nötter!

PS. JAG FICK VG PÅ MITT FAILADE MATTEPROV :D Ibland har man tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0