Ajajaj...

Upptäckte precis att jag bara har hundra kronor kvar på kortet, hade betydligt mer för ett par veckor sen... Ooopsies! Gått åt mycket till fika/lunch och kläder. Så går det när man går på en skola som ligger mitt i stan. Men ibland får man unna sig :D Dessutom fyller jag år om typ två veckor och då hoppas jag på lite påfyllning!

Har faktiskt blivit lite H&M-crazy på senaste tiden, dom har speciellt mycket snygga toppar nu! Senaste inköpet blev en blommig klänning, till avslutningen kanske? Är väldigt inne på blommigt just nu, så somrigt och fint! Matchar vädret :)

För övrigt sitter jag och försöker komma på ett ämne till mitt argumenterande tal i svenska nästa vecka... Har verkligen ingen aning om vad jag ska tala om! Tar tacksamt emot tips :)

30 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0