Vädret är bra konstigt...

Nu är det soligt och varmt igen, som det ska vara! Nu ska snön bara försvinna sen är det vår på riktigt!
Kul att bowla igår, som min snälla vän Bea redan skrivit på sin blogg så förlorade jag. Har nog lite fel tekning tror jag... Till mitt försvar gick det faktiskt bra i början, vann första omgången :D Sen skulle tråkmånsarna hem för de ville inte gå till bt, så jäkla lata! ;) Spenderade resten av kvällen vid skype.

Idag ska jag träffa mina andra två kompisar, matte och biologi heter de. Jag har inte riktigt haft tid för dem på senaste tiden men för att vara helt ärlig så känner jag mig inte så sugen på att träffa dem heller, de är så tråkiga och jobbiga! På något sätt blir jag bara inte av med dem. Jaja, lika bra att ta itu med sina problem. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0