Cleanin' ma rooom

Är det bara jag som är konstig, eller kan ni också tänka på engelska ibland? Ibland kommer jag på hur man säger nåt på engelska innan jag kommer på vad det heter på svenska! Skumt?

Iallafall, jag städar rummet just nu, fast egentligen borde jag väl gå ut. Typiskt svenskt att ha dåligt samvete för att man inte går ut så fort det blir soligt haha! På tal om vädret så började det helt plötsligt små-hagla för en stund sen, det snöade men jättefort så det såg ut som det regnade! Slutade dock efter typ fem minuter. Ibland är vädret allt knepigt.

Efter regn kommer solsken säger man ju, och det stämmer faktiskt. Nu pratar jag inte om vädret (även om det var ganska så klockrent när jag kommer och tänka på det?) utan om humör. Har vart en jättejobbig vecka, inte haft så mycket att göra egentligen men jag har nog aldrig varit så förvirrad och trött i huvudet under typ tre dagar i sträck på väldigt länge iallafall. Nu har jag sovit, våren är på väg och jag är inte ett dugg stressad över nånting. Chill-vecka väntar med stockholms-besök på måndag och skoltidning tisdag-onsdag :) Fyra seriösa lektioner på en hel vecka (om man räknar psykologin som seriös haha!). Inte illa!

Ska träffa Andi sen, blir lite lördagsmys ikväll :D

Puss <3


LÄNGTAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0