Enjoy it while you can

Läste precis igenom papprena till idrottsuppgiften vi typ skulle börja med på sommarlovet, och direkt kände jag hur skolångesten kom krypandes. Det är verkligen underbart med sommarlov, att ha absolut ingening man måste göra. Av någon anledning kan jag dock inte riktigt njuta av det, man tar det liksom som en självklarhet. Man blir så van vid ledigheten att man glömmer bort att det är just det här man längtar efter mitt i terminen när man har massa prov och inlämningsuppgifter. Det är just nu jag har sommarlov och jag kan göra precis vad jag vill.

Idag har varit en riktig slappdag, skönt men lite trist. Har iallafall ringt kommunen och nu är det bestämt att jag ska jobba tre dagar till för att jobba ikapp dagarna jag var borta. Ville inte det till en början men vad fasen, det är lätt värt det för att få lite mer lön. Har beställt lite grejer från nelly idag också, det var längesen! Alltid lika kul att nät-shoppa, hehe. Har dessutom gjort mitt hår en tjänst och läst på lite här, dags för nya vanor! När man ändå har lockigt hår varför inte göra något bra av det?

Nu ska jag sticka, ska cykla med Filippa och köpa godis och lite annat smaskens innan filmkvällen!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0