Bioo!

Åt ingen lunch i skolan idag, istället kollade jag runt på stan lite och åkte sedan hem. Var sjukt hungrig när jag kom hem men trots det så ställde jag mig(efter att ha målat naglarna lila med hjärtan på...) och plattade håret! Eller aa inte hela håret och inte helt platt, det orkade jag inte haha. Typiskt mig att göra såna onödiga saker istället för viktiga saker, som att äta vid tre-tiden när man inte har ätit sen frukost, bortsett från kladdkaka som nån vänlig själ sålde på skolan. Lysande ide för att tjäna pengar!
Iallfall. Jag förstår verkligen inte varför jag föddes med lockigt hår. Jag känner mig såå mycket snyggare (missuppfatta inte) i rakt hår. Eller okej, vågigt.



En del säger att det är fint, en del säger att jag passar bättre i lockigt. Jag har alltid tyckt att sånt här hår är mycket finare, antaligen bara för att jag är avundsjuk eftersom jag inte har det själv.

Snart ska jag iväg till bion med Bea och Andi :D Borde nog platta resten av håret innan!
Bye :)

Kommentarer
Postat av: karro

kommer ihåg att något av det första jag sa till dig, var: får jag ta på det?

Ber om ursäkt i efterhand, jag har bara alltid velat ha lockigt hår!

2011-02-04 @ 22:29:05
URL: http://karrokronk.blogg,se
Postat av: Klara

Ditt hår är helt underbart! Jag tycker inte att du ska tänka "åh vad mycket finare det skulle vara om det var platt", det är bara slöseri med resurser och tid. Du kan ju rakpermanenta det, eller så gillar du det som det är :)

2011-02-05 @ 14:47:22
URL: http://http://kklaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0