Påskmys!

Riktigt bra dag idag. Bästa på länge faktiskt! Vaknade helt utvilad eftersom jag gick och lade mig vid tio igår, var sjukt trött! Hade sovmorgon så jag kunde ta det lungt på morgonen för en gångs skull. Fick ändå stressa iväg till skolan men är man tidsomtimist så är det inte mycket att göra åt saken. Svenska på förmiddagen, satt mest och chillade i en soffa. Fick veta att det hade gått bra på svenskaprovet så det var ju också nice! Supergod mat fick vi, kycklingfilé med klyftpotatis och bearneisesås <3 Kunde tyvärr inte äta så mycket pga mina nerver som bosatt sig i min mage av någon anledning, men gott var det!

Sen var det dags för påskmys! Det var olika stationer med typ samarbetsövningar, och det var en tävling mellan klasserna vilka som hade bäst samarbete och sammanhållning. På första stationen fick alla papperstallrikar att sätta på ryggen, så skulle alla skriva något positivt om personen. Mer eller mindre seriöst blev det kanske men ändå en riktig egoboost! Sen skulle vi bygga torn med klossar med hjälp av rep, lite svårt att förklara. Satt och sjöng lite olika barnvisor också för att fördriva tiden, alltid mysigt :) Sen körde vi också kropps-twister, ni vet med lappar där det står typ "armbåge mot mage" och såna grejer, där var vi grymma! Hade nån sorts tomtejakt sen, bara på enskilda man ska leta efter tomtar vid påsk...?

Efter det var det dags för spelning, jag och Axel var först! Vi körde "born this way" med Lady Gaga. Var jättenervös men det gick ändå hyfsat. Fick en smärre black-out men jag tror att de flesta tyckte det var bra så jag var jätteglad ändå :) Dom andra som spelade var grymma, man blir så glad av att lyssna på alla! :)

Och nu är det äntligen looooov! :D Gjorde dessutom klart psykologin och lämnade in så nu har jag endast en bok att läsa över lovet!

GLATT PÅSKLOV PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0