Påskafton!

Vaknade nyss, måste verkligen börja vända tillbaka dygnet nu annars kommer det här sluta illa!

Igår kom mormor hit, blev som vanligt finmiddag följt av tv tittande på svt1. Skippade dock skavlan, inget för mig (no offence norrmän!)

Jag hänger inte riktigt med i själva påskgrejen känner jag. Kan vara för att det är i slutet av lovet och det brukar vara i början...? Iallafall idag är det påskafton och enligt mig är alla påskdagar likadana, bara lite påskiga sådär. Så kom jag på att idag är det ju påskens julafton? Grymt ju! Så nu ska jag ta en dusch, äta lite och sen blir det påsklunch och påskäggsletning om jag känner min kära mamma rätt.

GLAD PÅSK PÅ ER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0