Tjejkväll!

Sov riktigt länge inatt, känner fortfarande en enorm glädje av att vara hemma. Även fast jag bara var borta i två dagar och en natt så känns det som myyycket längre. Typ en vecka.
Skulle egentligen gjort läxa idag, läst i min bok och skriva färdigt en dialog, men det blev inte mycket av det... Tittade istället ikapp resten av avsnitten av idol jag missat. Sedan så chillade jag typ tills klockan sex, då det bar av till Rhodos för att möta mina älskade tjejer från gamla 9f! Vi passade på ikväll för att Ellen är hemma i Nyköping över helgen :) Åt jättegod mat och satt och snackade i två timmar, mycket att ta igen efter bara en månad! Vid åtta gick vi iväg till bion som började klockan nio, vi såg "wall street 2". Den var bra antar jag, dock slumrade jag till en stund haha! Somnar aldrig på bio annars. Jag var bara sjukt trött, och sen vart det svårt att hålla ögonen öppna, hehe. Åkte hem när bion slutade, runt halv tolv. Det var så hiimla roligt att träffa gänget igen, jag har saknat alla så mycket! <3
Här hemma har brorsan lan med ett tiotal kompisar, och nu drog de upp volymen och basen så mycket de kunde i rummet under mig. Sweet! Nu säger jag godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0