Update

Skriver inte särskilt ofta som ni märker... Vill bättra mig men energin går minst sagt upp och ner. Just nu har jag i och för sig ingen energi alls, är nämligen hemma och helt sjukt förkyld. Huvudet är tungt, hela ansiktet +halsen gör ont och jag mår illa. Men sånt får man stå ut med ibland.

Nu har jag iallafall kommit igång med gymnasiet! Eller njaa, vi har inte hunnit börja så mycket men har gått en vecka nu. Det känns skitbra med skolan och allt. Klassen känns också rätt så bra, det kommer nog att funka. Fredagarna är aaasnice, börjar 10.05 med svenska, sen lunch och sen ind.val(kommer välja musik) tills halv tre. Längtar tills jag får börja med musiken, saknar den! Har förövrigt försökt mig på att skriva en låt! Jag har aldrig skrivit en hel låt, lägger alltid av efter halva men det skulle vara lite kul att kunna. Kanske hade musikestet varit något ändå...

Nu ska jag kolla på kristallengalan eller vad det heter. Au revoir ;)




Kommentarer
Postat av: Vickep picke,,,,,,

Jasså jaha jaaa!, snelt av mig att kommentera:D:D:D:d,,,,,,,

2010-09-03 @ 20:51:20
Postat av: Maria (Svar)

Väldigt snelt :)<3

2010-09-04 @ 13:35:22
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0