Ska sova snart...

Vanglig skoldag, dock väldigt trött och förkyld. Drog hem till Viktor efter skolan. Åkte hem vid åtta, då kom Klara hem till mig för att planera hennes födelsedagsfest som äger rum på lördag! Ska bli jättekul :) Sen satt vi och snackade om allt möjligt. Vi har inte träffats på jättelänge så det var väldigt roligt, snart kommer hon flytta jättenära mig, happyface!

Har fått lite mer läxor nu, bland annat ska jag läsa en bok i svenskan. Jättebra för mig som aldrig läser böcker. Jag skäms nästan, haha!

Nu ska jag läsa lite, sen ska jag sova :) Puss <3


Kommentarer
Postat av: josefine

Heeeeeeeej!:D jaa jag med men de är ju idag kan man ju säga!!:D:D jo det är jätte bra hur är det med dig?:D<3

2010-09-06 @ 23:52:23
URL: http://josefinelindkvists.blogg.se/
Postat av: Klara

Vi borde träffas oftare! Men det kommer vi säkert göra när jag flyttat :) Ser fram emot att vi kan kila över till varandra efter maten och typ plugga tillsammans ^^

2010-09-07 @ 18:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0