Onsdag

Var på femöre med klassen idag, väldigt roligt att håva räkor och sånt. Eller nej förresten. Men det var fint väder så det var nice att vara ute i friskluften :) Efter skolan drog jag ner på stan, mötte Axel som jag hängde med en liten stund i väntan på Henny. Vi gick fikade på Coffeehouse by George, åt meeegagod citron- och marängpaj :) Satt där ett bra tag och snackade, riktigt mysigt när man inte har träffats på länge!
Precis ätit middag, plötsligt har jag massa läxor! I förrgår hade jag typ ingenting...? Vet inte hur det gick till riktigt. Om en halvtimme börjar Idol så Tyvärr kommer jag inte hinna med så mycket läxor just nu! Även fast jag verkligen skulle behöva börja på min fyrahundrasidorsbok i svenskan som ska vara utläst vecka 39...



Någon som har läst den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0