Lördag yao

Vaknade klokan tolv idag! Märkligt. Iallafall, fick börja med att städa kylskåpet eftersom en öppen tranbärsjuice-förpackning på översta hyllan hade ramlat över allt, fatta vad rädd jag blev! Det såg ut som blod, haha. Så det var ju inte så roligt. Har läst lite, och så har jag faktiskt kollat igenom vår gamla dator. Bilder, filmer och sånt. Sjukt roligt! Jag är väldigt mycket för nostalgi har jag kommit på. Kanske känns det som att det var bättre förr? En del saker var det, helt klart.

Speciellt roligt att kolla på bilder med mina vänner, allt vi gjort genom åren. Alla minnen från sjösa och mina vänner där. Alla minnen med gamla klassen, 9f. Jag kan rekommendera det till alla, man får ett nytt perspektiv på saker och ting. Hur glad man ska vara över de personer man har i ens liv. Riktiga vänner, människor man bryr sig om ska man aldrig ta för givet. Det glömmer man lätt bort. Ibland måste man påminna sig själv om hur mycket de betyder för en.



Hoppas alla vet vilka ni är <3


Kommentarer
Postat av: Viiktor,,,,

Skicka videon när jag rejsar med planet-mätnings-rullen=)

2010-09-18 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0