Igår

Jättekul kväll igår! God mat och tårta, "jag har aldrig" mm. Kul att lära känna några fler från skolan, de flesta gick i Klaras klass. Tog inga bilder igår tyvärr, kanske kan sno nån av Klara ;)

Det går sådär med boken, jag känner mig så himla dålig och ovan, haha. Jag vet att det låter hemskt men jag läser verkligen aldrig böcker. Det kan väl vara ganska kul om man hittar en bra bok, men när jag har läst några meningar så börjar jag alltid tänka på annat så det går väldigt långsamt. Och det funkar inte så bra ihop med mitt tålamod ibland.

Tar en paus i plugget och sitter vid datorn lite, ska städa mitt rum, göra matte, plugga franska och försöka hinna läsa lite till innan Viktor kommer hit ikväll, han ska sova här för jag är så lyckligt lottad att ha sovmorgon imorgon :) Haha jag har säkert sagt det tusen gånger men om han har gått i skolan i 8 år och aldrig haft sovmorgon så känns det ganska bra när man får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0