I feel good, dododododo...

Kom nyss hem från kornettlektion+ensemble, riktigt kul :) Läste i svenskaboken hela eftermiddagen, ska snart ta en dusch och sedan blir det Idol :D Gillar vardagen just nu i mitt liv, jag tror det är väldigt viktigt! Att känna att man har en bra balans och så. Imorgon är det fredag, åh jag blir så lycklig när jag kommer på det, speciellt med tanke på mina superchill-fredagar!

Har bara en känsla av att det kommer bli ett bra år! :)

Den här låten sitter jag och lyssnar på på min pojkväns Spotify(snyltar på hans premium, moahaha). Blir så sjukt glad när jag hör den här låten! Det är nog bara av ren nostalgi. Visst är det sjukt kul att lyssna på låtar eller se klipp från när man var barn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0