Stress...

Äntligen, no more samhällsplugg! Nu ska jag bara göra färdigt mitt powerpoint-arbete, plugga franskaglosor, skriva ett tal och ett referat och göra färdigt två plancher, sen är jag ledig! (Iallfall i några dagar...)
Det är ju mycket på gymnasiet, mer än jag trodde det skulle vara. Men egentligen handlar det om att prioritera. Man bestämmer själv hur mycket tid man vill lägga ner på skolan. Nu i början har jag ägnat mycket tid till plugg, och jag måste säga att det har lönat sig. Men det var också längesedan jag träffade kompisar efter skolan. Så småning om måste jag nog försöka få lite bättre balans, så jag inte stressar ihjäl mig! Det känns inte som att jag har någon tid över alls taget nu, men somsagt, man bestämmer själv hur mycket man vill prioritera skolan!
Jag har fortfarande inte packat upp kameran, ska göra det när jag känner att jag har tid, typ i helgen. Längtar verkligen! :D
Nu ska jag fortsätta med min powerpoint om grymmaste Black eyed peas ;) Back to (monkey)business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0