Begravning

Igår var jag på farmors begravning i Linköping. Hela släkten var samlad, förutom min kusin Marielle som tyvärr bor i USA och inte kunde komma. De hade gjort jättefint med blommor runt kistan, blev tårögd bara av att det var så vackert. Sången gick bra och alla sade att det var fint, så det är jag jätteglad för. Det var så skönt att få ta farväl av farmor på riktigt med alla nära och kära, tänka tillbaka på alla minnen och den underbara farmor hon var. Det var en jättefin begravning. Och det var hon verkligen värd.
Så trevligt att träffa alla fastrar, farbröder, kusiner och kusinbarn. Det är när jag träffar alla som jag påminns om att alla finns där förutom pappa. Men de har det nog bra där uppe nu, alla tre.
<3

Kommentarer
Postat av: EmelieHosnyNyman - FRÅGESTUND

Frågestund i bloggen!

passa på att fråga exakt vad du vill & vi lovar att svara på allt! Puss

2010-11-14 @ 14:19:37
URL: http://masria.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-11-14 @ 17:42:15
Postat av: Klara

<3

2010-11-14 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0