Jag har varit duktig idag!

Pluggat typ fjorton sidor samhällskunskap idag! Plus franskaglosor och att jag har övat kornett som jag inte är så duktig på att komma ihåg... Riktigt stolt över mig själv (Y)
Imorgon ska vi ha nån skum skrivuppgift om vår engelskabok, ingen vet riktigt vad vi ska göra... Men det löser sig nog.
Förövrigt så är jag alldeles för onyttig. Åt på McDonalds i går OCH i förrgår, och idag köpte jag choklad på pressbyrån (det var ju faktiskt två för 20!) bara för att. Ajdå...
Nej, nu ska jag var duktig och lägga mig tidigt så jag hinner läsa lite i svenskaboken också! :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ja men ta den första du, så tar jag den andra :) Så kör vi resten tillsammans. Hmm, jag vet inte. Vi kanske kan prova båda på fredag så kan vi bestämma då vilken som blir bäst. Eller vad tror du? :)

2010-11-10 @ 22:35:14
URL: http://nataliebrynolfsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0