Fredagskväll

Klara kom hem till mig en stund på kvällen. Bara en kort stund, men det gjorde ingenting. Såna vänner är bra att ha <3
Sitter och kollar på idol, dock är det paus just nu. Apropå Idol, gissa vad jag ska göra den 9:de december? Jo jag ska åka med skolan och kolla på genrepet till idolfinalen! Min naturkunskapslärare är gift med producenten så hon har fixat hundra platser för oss elever. Så himla roligt! Nu har jag något att se fram emot.
Imorgon ska jag baka på culturum med Natalie och Klara. Mormor kommer hem till oss också. Första advent på söndag, mamma ska sjunga i kyrkan. Kan bli en mysig helg.
Ps. Förlåt Bea och Mathilda för den dåliga uppdateringen. Jag ska bättra mig, lovar ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

<3

2010-11-27 @ 00:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0