Fredagsfunderingar.

Har spenderat dagen med att titta på massa roliga tv4-program. Robinson, parlamentet, berg flyttar in mm. Brukar inte hinna kolla på dessa på tv, inte så viktiga men jag tycker att de är kul program. Många tycker att såna program, inklusiva typ Idol och Let's dance, är meningslösa program med dålig kvalité och att man ska kolla på typ dramaserier och sånt istället. Det är "bättre" tv. Men vem bestämmer det egentligen? Alla har väl olika smak, eller hur?
Jaja iallafall så har jag knappt gjort något vettigt idag, bara städat undan lite. Har skitont i nacken, ingen aning om varför? Hoppas iallafall det går över tills imorgon. Har bestämt mig för att inte följa med till stockholm, blir lite stressigt och så känner jag mig ju inte riktigt bra. Men jag är riktigt pepp för imorgon kväll! Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig... Men det fixar sig nog ;)
En sista fundering, var fasen är min systemkamera? Får ringa imorgon...
Nu ska jag fortsätta kolla på Idol! Bbye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0