Snart är det slut...

Förlåt för dålig uppdatering. Känner mig väääldigt skoltrött just nu, jag har typ redan lagt av men det är fortfarande två ganska stora arbeten som ska in nästa vecka, jag har lite panik! Idag satt jag kvar och jobbade lite i skolan faktiskt. :) Det var väldigt bra, för när jag kommer hem hittar jag ingen som helst motivation för att göra skolarbete och jag kan inte heller koncentrera mig. Jag får ta mig i kragen sista veckan, det är ju faktiskt snart slut på högstadiet!

Det känns väldigt märkligt. Efter tre år på borgis ska jag nu sluta där, börja på ny skola, ny klass och allt blir helt annorlunda. Klassen är absout det jag kommer sakna mest, om inte det enda. Det känns som att vi alltid har gått i samma klass, tänk att det har gått tre år. Kommer inte ens ihåg hur det var i sjuan, det känns som evigheter sen! Jag har verkligen underbara människor i min klass, och allra bäst är alla tillsammans. Ingen är den ena lik, och det är det som är så kul! Vet inte vem jag skulle ha varit nu om jag inte hade börjat i just den här klassen, det har verkligen betytt jättemycket för mig att gå i skolan med de vänner jag har fått i 9f. Jag får se till att njuta av de sista veckorna man får träffa klassen i skolan, det är bara två kvar.

Imorgon fyller jag år! Känns väldigt bra att komma ikapp mina klasskamrater, en del har till och med börjat övningsköra och jag är fortfarande en liten fjortis, haha :) Men det blir det ändring på imorron!



Såå glad att jag hann ta lite kort på mitt fina körsbärsträd, som blommar ca tre dagar om året!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh coolt att ni gjorde en egen flashmob!! Kul initiativ verkligen. Som sagt, alla blir förvånade OCH glada. <3

2010-05-27 @ 21:06:18
URL: http://nataliebrynolfsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0