Update

Heej hörrni, gissa vad jag gjorde idag? Jo, jag tog fästingspruta! Gillar verkligen inte sprutor, skrattar alltid som en galning innan bara för att jag är så nervös. Det gjorde faktiskt lite ont, men nu känns det inget längre :) Var på badhuset med Natalie, Magnus och lilla Axel innan, det var kul :) Har inte varit där på jättelänge, dock är nyköpings badhus ganska tråkigt. Finns två rutchbanor, ingen av dem är så speciellt rolig. När jag var i frankrike en gång så var jag på aqualand, ett jättestort vattenland. Det var så sjukt kul, jag älskar vattenrutchbanor! Det var för övrigt där jag övervann min rädsla för dem, var nämligen livrädd för dem när jag var liten!




Jonas får sin spruta, aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0