Sundaay

Vaknade klockan tolv idag, fick en välbehövlig god natts sömn. :) Igår gick jag och Henny först på stan för att lösa lite problem inför kvällen och för att köpa present till nicole och felicia. Sedan gick vi hem och gjorde oss iordning, Henny kom till mig vid sju igen så vi kunde fixa oss lite till innan filippa kom och alla tre åkte iväg till träffen. Temat för kvällen var glamour, så alla var väldigt uppklädda och fina. Det började med karaoketävling, mitt lag kom trea och vann en toblerone (Y). Sedan var det dans hela kvällen med hela klassen som var där, jätteroligt hade vi! Vi gick hem vid ungefär halv ett, då jag hade väldigt ont i fötterna och av oförklarlig anledning ont i höften. Men trots det hade vi jättekul hela kvällen!

Idag tänkte jag ha en slappdag, sista dagen på sista helgen innan vi slutar högstadiet. Måste städa också, mitt rum och köket ser inte så värst bra ut!

Ha det bra hörrni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0