Sommarloooov!

Nu har jag äntligen slutat skolan! Och inte nog med att nian är slut, hela högstadiet och hela grundskolan är avklarad! Kan nästan inte förstå det. Jag kommer aldrig mer gå till skolan på borgis och träffa alla lärare och vara i klassrummen. Jag är färdig!

Mina betyg är jag faktiskt väldigt nöjd med, hade inte väntat mig mer. Nu hoppas jag på att komma in på Nyköpings Enskilda Gymnasium. Det ska bli kul att börja på gymnasiet, men först har jag en hel sommar framför mig!

Juste, jag har sommarlov nu! Tio veckors ledigt, jag fattar det inte! Det kommer bli en jättebra sommar känner jag på mig. Några saker är:

- åka till sommarstugan
- åka på gotlandsläger
- konfirmationen
- sola och bada!
- vara med (gamla)klassen <3

Det känns så hemskt att inte kunna säga "träffa klassen", för vi är inte 9f längre! Fast vi kommer antagligen fortsätta säg "klassen" tills vi börjar skolan i höst, då vi får en ny klass. Jag hoppas verkligen att vi håller kontakten! 9f är helt klart den bästa klassen jag någonsin gått i, jag har fått jättemånga nya vänner och vi har så kul tillsammans. Jag undrar hur det blir när vi börjar gymnasiet, om vi inte kommer träffas mer då. Det är svårt att veta, men i sommar ska vi iallafall träffas massor, ha filmkvällar, åka och bada mm.

Nu börjar sommaren 2010, och den ska bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0