En dag kvar!

Igår gick jag till skolan fast jag hade 38 graders feber. Inte kul, en det kändes som att jag ville se sommarshowen och vara med på avslutningsmiddagen, dessutom hade jag inte städat mitt skåp. På kvällen drog klassen ut till strandstuviken med familjer, hade en mysig kväll med brännboll och grillning. När föräldrarna hade åkt hem satt vi i ett hus och myste, spelade gitarr och sjöng tillsammans. Jag åkte hem vid elva, ville inte sova över eftersom jag fortfarande var sjuk. Jättemysig och rolig kväll!

Imorse åkte jag och Filippa ut tillsammans och åt frukost tillsammans med klassen. Alla åkte hem vid tio ungefär, och nu sitter jag här och väntar på att nagellacket ska torka :) Börjar ladda inför avslutningen imorgon, har fortfarande inte fattat att imorgon är sista dagen klassen är samlad. Det känns verkligen jättekonstigt.

Imorgon bitti ska vi samlas hos henny och äta frukost innan vi går till skolan. Vi ska hänga tillsammans på kvällen också, får se vad vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0